Vi er her for dig!


Du er velkommen til at se, om du kan finde svaret på det, du undrer dig over, blandt vores oftest stillede spørgsmål. Du er selvfølgelig også meget velkommen til at kontakte os.

 

imagedgqp.png

70 23 01 10

Vi er altid glade for at tale med dig.

 

image9a4eb.png

kundeservice@vesteralens.dk

Velkommen til at maile os.

Min side

 

Min side er desværre nede i øjeblikket. Ønsker du at lave ændringer i dit abonnement, hjælper kundeservice dig gerne.

Kontakt på telefon eller mail!

Kundefordele

Som kunde hos os får du en række fordele.

  • Fantastisk kundeservice
    Vores mål er at have Danmarks mest tilfredse kunder. Vi har korte ventetider og sørger for, at du får svar på dine spørgsmål.
  • Gratis bonusprodukter

    Som kunde hos os optjener du automatisk bonuspoint. Med pointene kan du bestille gratis bonusprodukter. Læs mere her.
  • Fri fragt
    Du behøver ikke besøge et posthus hos os. Vi sender dine produkter hjem, og du skal aldrig betale for fragt.
  • Et skræddersyet abonnement

    Vi leverer produkterne direkte hjem til dig, og du kan selv bestemme leveringsintervallet.

Fortrydelse- og returret


Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dato, hvor du modtager varerne. For at kunne gøre fortrydelsesretten gældende, skal produktet returneres til os i samme stand og mængde, som du modtog det.

For at returnere dit køb skal du gøre følgende:

1. Har du en returlabel, sætter du den på pakken (kan fås hos kundeservice). Du kan I modsat
fald frankere ifølge Post Danmarks takster, og skrive følgende på pakken:

Vesterålens Naturprodukter ApS
Østbanegade 123, blok 6.1
2100 København Ø

2. Sørg for at fakturaen er med i pakken, så vi kan se, hvor den kommer fra.

3. Læg pakken i den nærmeste postkasse.

For abonnementsleverancer udover første leverance gælder særlige regler for returnering. Læs mere om dette på bagsiden af din faktura.

Spørgsmål & Svar
  • Hvor lang er leveringstiden?

    Nye ordrer, både enkeltkøb og abonnementer, leveres normalt 5-10 hverdage efter bestillingen er afgivet.

    Abonnementer leveres derefter efter det valgte leveringsinterval.

  • Hvad er opsigelsesperioden?

    Hos Vesterålen's har du hverken opsigelsesfrist eller bindingstid for løbende abonnementer.

  • Kan jeg sætte mit abonnement på pause?

    Måske har du for meget derhjemme? Eller skal du måske væk et stykke tid?

    Intet problem, du kan til enhver tid sætte dit abonnement på pause hos os. Kontakt kundeservice, så hjælper vi dig.

  • Hvad er fragtomkostningerne?

    Alle abonnementer er altid med gratis levering. Selv enkeltkøb over 500 kr er fragtfrit.

    På enkeltkøb under 500 kr tilføjes forsendelse på 29 kr.

  • Hvordan betaler jeg?

    Alle viste priser er inklusiv moms.

    Fakturaen sendes med din levering og du har 25 dage til at betale fra fakturadatoen.

  • Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb?

    Vi overholder fjernhandelsloven, hvilket betyder, at du har 14 dages fortrydelsesret fra det tidspunkt, du har modtaget varen. Hvis du udnytter din fortrydelsesret, skal du returnere det ubrudte og fejlfrie produkt til os senest 14 dage efter.

    Tilbagebetaling af det beløb, du har betalt, vil ske inden for 14 dage fra den dag, kundeservice har modtaget din meddelelse om fortrydelse af kontrakten. Tilbagebetaling sker til din bankkonto.

     

    For mere information, læs vores købsbetingelser her

  • Kan jeg spise Omega-3?

    Vores krop er afhængig af omega-3, da vi ikke selv kan producere flerumættede fedtsyrer.

    Men hvis du tager blodfortyndende medicin, bør du konsultere din læge, før du tager større doser af omega-3 fedtsyrer.

Tilmeld vores nyhedsbrev

Vi respekterer dine personlige informationer og deler intet med en tredjepart. Læs mere her.